Gong Xi Fai Cai

Posted by umbida at 11:33 AM

Tinggalkan class CCNA cz x sbr2 nk blik kg jumpa fmly.Bertolak blik kelantan after subuh..Wowww..jalan jen ahhh.nasib abg lan drive car auto..huh hilanglah lenguh sikit...tul x??smapai kelantan jam 3.alhmdlh selamat smpai..ma,abah nd adik2..

Tiada apa yg menarik dapt aku kongsi cz aku tlg ma kat kedai ajee..at least kuranglah sikit beban kak tie yg tgh pregnant 3bulan.hehe..

3 hari aje..pg selasa aku berngkat blik Kl.Ya Allah...Jln d bentong jen giler..samapi 2 jam abg lam terperangkap..puncanya polis wak sekatan.Actually..aku x paham naper polis wak sekatan dlm bandar?byk fikiran bermain d kepalaku..

aku x dpt fokus..cuaca panas..anak abg lan 'aunie' plk asyk nagis ajer..myb dia panas kot..lama nyer nk b lepas sekatan nie...

Terpaksa ambik keptsn singgah d petronas..alhmdlh lega sikit stress td.hik23x..
Sampai kl jm 4.30p.m..

0 comments:

Post a Comment

 

~umbida D heart~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review