Makan Malam Permata siri 20

Posted by umbida at 8:16 AM
Bertemakan : Colourful & wonderful

Clrful nd wndrfl mrpkan tema mlm nie..hurmmm tapi aku x bercolourful pun ..simple ajeee..nth rasa semacam jer hari nie..mybe x cukup tido kott semalam..pakai baju entah aper23x dn x kena langsung dengan tema...pepun lantak lahhhh...janji aku hadir jugak majlis tuuu....x mau lepaskan peluang...masa majlis hmpir tergelak plk tgk video di tayangkan ,,,,bla23x...nie jerlahhh hasil sumbangan ku tuk group kita yer kawan2...cm x cntikkk jerrr..nyesal plk wak last minitttttt....

Hurmmmm....malam jugakkk aku nk bercerita sal kjutan dorang pada aku nd the geng yg lahir pada bulan 2 nd 3..nakal betullahh dorang nie...lalalalala...pe boleh wak terpaksalahhh aku nd the geng ikut jerr apa yg dorang suruh aku nd the geng lakukan acara spontan yg kelakar di atas pentas.wah...wah..wahhh bercitarasa tinggi lah dorang nie...hurmmmm habis jer 1 babak mulalah dorang berlakon huhuhu menjadi juga dorang nie berlakon...aku nd yg lain plk menjadi penonton aja sambil menikmati makann yg di hidangkan...menu ala kampung dan satey,,,sedap ker...entah lahhh aku pun x berapa sihat u menjadi chef tuk merasa ...makan ajer lahhh...

Dapat hadiah tukar suka sama suka...hehehe...gembira nya rasa...huwaaaa besar jugak kotak hadiah yg aku dapat niee...ape ert isi nyaaa...tungguu dn lihat....selesai mbik gambar yg bermacam ragam nd tiba masa kat bilik....excited nk bukakkk hadiahhh....hurmmmm...sedih dn terkejut sangat cz biler bukakk jer dapt hadiah pasu yg dh pecah....menangisss lh aku di mlm tuuu...bukn rezeki ku...

0 comments:

Post a Comment

 

~umbida D heart~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review