Kursus bermula dengan rushing nyerrrr..

Posted by umbida at 2:09 AM
13/02/2011 to 11/03/2011

(Kursus Pendidikan Awal Kanak-Kanak)

Amat teruja apabila ilmu yang ada selama nie terlalu cetek jika dibanding aper yang aku dapat hari nie..Alhamdulillah...Ini rezeki mu pada ku Ya Allah.Aku bersyukur sangat di sebalik rezeki kerja yang engkau beri padaku sekaligus engkau juga bagi rezeki yang lebih hebat lagi pada ku iaitu belajar tentang perkembangan anak23x yang mana ilmu pengetahuan ini byk akan membantu aku ketika bertugas sebagai pendidik dan jugak byk membantu aku pabila aku sudah mempunyai anak suatu hari nanti,,,kepada My Adam...Aku akan wak yang terbaik untuk jantung23 hati mu nanti..

0 comments:

Post a Comment

 

~umbida D heart~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review