Aku Berjaya

Posted by umbida at 12:30 AM
10/02/2011
Terdiam seketika tanda kesyukuran pada illahi pabila ku berjaya ditawarkan sebagai Pendidik Pemata berkuatkuasa pada13/2/11.hehe.Yang sebenarnya aku x sangka pun kan dapat cz aku dh hampir putus asa memandangkan  tempoh masa interview dah lama sangat berlalu.pepun lau dh nama nyer rezeki kita..lama mana pun..tetap kita nyer...Dalam hati aku bersorok cz x sbr23x nk kuar dari TLG.Biarpun begitu namun perasaan ku tetap sedih tuk meninggalkan TLG memandangkan ada beberapa org staff kat situ terlalu baik dgn aku,,,Tanpa dorang entah jadi aperlah aku dulu.myb selalu kena buli gak nyer...hehehe..Jasa mu di kenang:Credit to Liza Johari dan Fieza Idora.

0 comments:

Post a Comment

 

~umbida D heart~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review