Sesi pendaftaran Kursus Pendidik Permata Negara

Posted by umbida at 12:57 AM
13/02/2011

Awal23 pagi My Adam dh sampai..alhamdulillah aku dan My Adam bertolak ke rumah Kakak Siti Mastura di Kuang,Selangor dulu tuk mkn23 dn bertemu mata kata org23 tua...After thatttt...brulah My Adam hntr aku ke Hotel Uniten tuk lapor diri...Waktu lapor diri jam 2 p.m.Sebelum hadir lapor diri aku dan My Adam sembahyang zuhur dulu di Masjid Uniten..Alhamdulillah..Segalanya berjalan lancar.sesi pendaftaran dh selesai dan My Adam pun dh nk alik ..soo akuuu terpaksa say thanks to my Adam dan say Babai also.Sedih nya rasa.aku dh x boleh jumpa My Adam selalu lagi..aku di tempatkan di bilik ber no 402 selama sebulan.Extra lagi 2 orang kawan ku.Nurfadlin dan Khairiah.Harap aku dapat menjalani kehidupan di hotel nie dgn gayanya...hehehhe..berlagakkk lakk..koya jerrrr..jgn marahhh.. 

0 comments:

Post a Comment

 

~umbida D heart~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review